Holland Baroque Society: Positionering

Holland-Baroque-Society-Roos-van-de-Werk-Merk-Positionering

Holland Baroque Society

Holland Baroque Society verwondert keer op keer haar publiek met uiteenlopende muzikale programma’s. Barokmusici, soms samen met musici uit andere muzikale genres staan garant voor een bijzondere muzikale ontmoeting. Het Holland Baroque Society deelde het podium met andere vooraanstaande musici: Lars Ulrik Mortensen, Hidemi Suzuki, Emma Kirkby en Riccardo Minasi, maar het voltallige Quatuor Mosaïques, het Nederlands Kamerkoor, componist Nico Muhly, jazztrompettist Eric Vloeimans en acteur Porgy Franssen

Ambities voor de toekomst: merk en positionering.

Balancerend tussen traditie en vernieuwing is deze hechte groep musici steeds op zoek naar de actualiteit van muziekbeleving. Ze willen méér publiek bereiken: in Nederland maar vooral ook daarbuiten. De Holland Baroque Society wil naam vestigen en een plek veroveren bij de absolute top van Europa. Daar vraagt om strategische keuzes: wat doe je wel, maar vooral ook wat doe je niet.

Roos & van de Werk mag Holland Baroque Society ondersteunen bij het uitwerken en formuleren van deze ambitieuze positionering en brandingstrategie.


loading..