WSPR: WIJ WILLEN

INTERBEST-Mast_liggend_v2_2

WSPR: WIJ WILLEN

Rotterdam barst van de onvervulde vacatures. Tegelijk zijn er ook heel veel mensen op zoek naar een baan. Het WSPR is de matchmaker tussen werkzoekenden en bedrijven in regio.

WIJ WILLEN staat voor de mentaliteit van de mensen die via het Werkgevers Servicepunt Rijnmond (WSPR) werk proberen te vinden. Ze hebben nu nog een uitkering, maar staan te trappelen om aan de slag te gaan.


WIJ WILLEN is ook het thema van de campagne die we samen met Friends For Brands hebben ontwikkeld. De campagne toont échte mensen die aan een baan zijn geholpen. Mensen die voorheen een uitkering hadden. 
Mensen met een verhaal. Mensen die gedreven, geliefd, flexibel, vrolijk, trouw en hardwerkend zijn. Gedroomde eigenschappen van iemand die je aanneemt. Daarom portretteren we ze als persoonlijkheden. Positief, trots en zelfbewust. Rotterdams.

Wij-Willen-WSPR-RoosvandeWerk

COMMUNICATIE EN CAMPAGNE

De communicatie en campagnestijl van het WSPR is 100% opgefrist: met een duidelijke boodschap en een lekkere vorm en met de mensen om wie het gaat in de hoofdrol. De campagne is te zien en te horen op Rotterdamse trams, in print en online advertenties, radiocommercials, een nieuwsbrief en natuurlijk een campagnepagina met wekelijks een nieuw verhaal van een werknemer of werkgever.

OVER WSPR

WSPR is een samenwerkingsverband van het UWV, twintig gemeenten in de regio, onderwijsinstellingen en kenniscentra. Hun gezamenlijk doel is het creëren van arbeidskansen voor mensen met een uitkering.


loading..