ROTTERDAM. MAKE IT HAPPEN.

Gemeente Rotterdam wint reputatiemanagement award 2015

Rotterdam wint de Reputatiemanagement Award 2015.

Op 3 december 2015 was de uitreiking van de Reputatiemanagement Award 2015. De award vestigt aandacht op de best practices binnen het vakgebied. We zijn super trots dat Rotterdam deze prijs gewonnen heeft. 32% van de stemmen ging naar de nieuwe citymarketingstrategie van onze havenstad.

Wie geloofwaardig wil zijn, moet heel dicht bij zichzelf blijven, aldus Koorenhof. ‘Dat heeft Rotterdam gedaan: een veranderingsgerichte stad waar talent de ruimte krijgt. “Make it happen” is een kreet die heel goed bij Rotterdam past omdat het uitnodigt er zelf iets van te maken. Vanuit die filosofie verwachten we dat iedere stakeholder daar ook eigen invulling aan geeft.’ (bron: MarketingTribune)

Iets meer dan een jaar geleden bedachten we de nieuwe pay off voor onze stad. Een pay off die gevoerd wordt door de merkalliantie bestaande uit Gemeente Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam, Erasmus Universiteit en Rotterdam Partners.

Gewonnen wegens succesvolle citymarketing.

Rotterdam werd genomineerd vanwege haar succesvolle marketing- en communicatiestrategie. Onderdeel van deze strategie is de nieuwe pay off Rotterdam. Make it Happen die door alle alliantiepartners (internationaal) gebruik wordt.

MAKE IT HAPPEN staat voor de belofte van Rotterdam. Hier ontstaat het. Hier ervaar je de ruimte. Hier maak je je ambities waar.
MAKE IT HAPPEN staat voor de mentaliteit en het kenmerkende karakter onze stad. Werelds, grensverleggend en no-nonsense.
MAKE IT HAPPEN staat ook van het bundelen van onze krachten. Want ook dat is uniek en echt Rotterdams.

Rotterdam nam het op tegen Alexander Monro Borstkankerziekenhuis, Enexis, Jumbo, &Samhoud, Vandebron en VGZ.

 


loading..