Parking Centrum Oosterdok: Content-Strategie en PR

Parking Centrum Oosterdok: Parkeren voor  12 euro in het centrum van Amsterdam.

Schoon, heel en veilig + locatie, locatie en locatie. Dat zijn voor de meeste eigenaren of exploitanten van parkeergarages de criteria waar het om draait. Zo niet bij InPublic.

InPublic is een innovator op het gebied van parkeerdienstverlening. Naast dienst- en productontwikkeling is InPublic zeer succesvol in digitale marketing voor specifieke parkeerlocaties. En voor dat laatste punt werkt InPublic met ons samen.

Goede online marketingstrategie voor een Sterk Aanbod.

En mooi voorbeeld met meetbare resultaten is de marketingstrategie voor Parking Centrum Oosterdok in Amsterdam; een parkeerlocatie van Europese gebiedsontwikkelaar BPD.

Parking Centrum Oosterdok had te maken met onbenut potentieel. InPublic won medio 2013 de aanbesteding en ontwikkelde onconventionele prijsstrategieën (je kunt er 24 uur parkeren voor € 12, er is een speciaal Night Time Tarief , etc.) waarmee wij een succesvolle publiciteitscampagne konden introduceren: “Parkeren in Amsterdam eindelijk weer betaalbaar”.

Daarnaast werden er in samenwerking met InPublic online marketingstrategieën ontwikkeld, websites gebouwd en een fijnmazig net van samenwerkingen en links naar publiektrekkers gecreëerd. Gevolg: betere promotie, opvallende online presence, maar vooral meer parkeerders en meer omzet.

Real time inzicht in groei

Maar, niet alleen de bezoekersaantallen laten zien dat het werkt. Alles wordt namelijk gemeten. Wie de bezoekers zijn, waar ze vandaan komen en hoe ze Parking Centrum Oosterdok gevonden hebben etc. Deze meetgegevens die worden onttrokken uit meerdere bronnen, worden samengebracht en real time beschikbaar gemaakt in een overzichtelijk dashboard voor team en klant. Op vaste momenten worden de resultaten gerapporteerd en adviseren wij over tactische en strategische bijsturing. De systematische aanpak is de sleutel naar groei.

Meer weten over Parking Centrum Oosterdok?

Op www.parkingcentrumoosterdok.nl vindt de bezoeker van de Amsterdamse binnenstad in één oogopslag waar hij naar zoekt. Bij Parking Centrum Oosterdok kun je je auto betaalbaar parkeren in het centrum van Amsterdam, op loopafstand van de winkels, cultuur en bedrijven.

Een interactieve kaart op de homepage toont de nabijheid van attracties in de binnenstad. Taken by Storm tekende voor het ontwerp. Met behulp van een gestructureerde Content + PR aanpak werken we systematisch en met veel succes aan de zichtbaarheid van het merk, de naamsbekendheid en de online vindbaarheid van Parking Centrum Oosterdok.


loading..