InEen: Positionering, Merknaam, Pay-off, Branding & Identiteit

INEEN ORGANISEERT DE EERSTE LIJN.

Het zorgbeleid van Den Haag is onder andere gericht op een sterke eerste lijn. Hoe minder de ziekenhuizen hoeven te doen, hoe beter het is. Voor patiënten én voor de kosten. Om die sterke eerste lijn te kunnen ondersteunen zijn de Landelijke Organisatie voor Ketenzorg (LOK), de Landelijke Vereniging Georganiseerde Eerstelijnszorg (LVG) en de Vereniging Huisartsenposten Nederland (VHN) gefuseerd tot InEen.

Missie, merknaam, pay-off en identity.

InEen is de vereniging die zich sterk maakt voor alle eerstelijnszorgorganisaties.

Roos & van de Werk ontwikkelde de positionering met kernwaarden en missie, de nieuwe merknaam, de pay off en de corporate story voor InEen. In samenwerking met de mannen van Taken by Storm zijn ook het logo, de beeldtaal en een aantal fraaie middelen ontwikkeld.

Een ijzersterke eerste lijn, daar wordt iedereen beter van.

InEen-Organiseert-Eerste-Lijn-Roos-vandeWerkInEen-Organiseert-Eerste-Lijn-Roos-vandeWerk-7 InEen-Organiseert-Eerste-Lijn-Roos-vandeWerk-3 InEen-Organiseert-Eerste-Lijn-Roos-vandeWerk-2 InEen-Organiseert-Eerste-Lijn-Roos-vandeWerk-6 InEen-Organiseert-Eerste-Lijn-Roos-vandeWerk-5


loading..