IJsselland Ziekenhuis

IJsselland-Ziekenhuis

IJsselland Ziekenhuis; een nieuwe communicatiepositionering

Soms mag je iets nog niet vertellen of laten zien, al zouden we het oh zo graag willen. Dat geldt zeker voor het IJsselland Ziekenhuis.

De afgelopen maanden hebben we met een team van mensen van het IJsselland Ziekenhuis intensief gewerkt aan de nieuwe communicatiepositionering. De kernwaarden zijn opnieuw bepaald, het gewaagde doel is geformuleerd, de corporate story is zo goed als afgerond en de klantbelofte staat als een huis.

Al die bouwstenen voor de nieuwe positionering zijn niet door ons bedacht, maar zijn het resultaat van een aanpak waarin meer dan 200 mensen van het IJsselland hun input en ideeën met ons hebben gedeeld.

Dienstverlening in lijn met positionering

In 2016 gaat die positionering worden vertaald in dienstverlening, gedrag en communicatie. Die implementatie gebeurt samen met medewerkers, patiënten en professionals uit de keten. Onder andere met behulp van patient journeys wordt de dienstverlening in lijn gebracht met de nieuwe positionering. En in communicatie en campagnes zult u ook een verschil gaan zien.

Dus nog even geduld. Het wordt beloond. En zodra we het mogen vertellen of laten zien; doen we het.


loading..