DNA voor het IJsselland Ziekenhuis

ijsselland ziekenhuis smiley met tekst

De nieuwe positionering voor het IJsselland ziekenhuis is al een tijdje actief, maar dat maakt ons zeker niet minder trots! Om toch nog even stil te staan bij dit toffe project – en als opvolging van onze teaser – delen we graag nog wat resultaten.

DNA

Het IJsselland Ziekenhuis was op zoek naar het eigen DNA. Samen met een team van het IJsselland zijn we op zoek gegaan naar het antwoord, dat de basis vormde voor de nieuwe positionering. De zorgzame, betrokken en bekwame medewerkers bleken de authenticiteit van het ziekenhuis te bepalen. En wat leuker dan met al deze medewerkers na te denken over de branding van het IJsselland Ziekenhuis! Van ruim 200 medewerkers ontvingen we input en ideeën met betrekking tot hun dienstverlening. Het enthousiasme en de betrokkenheid van de medewerkers maakte het een bijzonder project.

Hier gaat het om u

Alle input hebben we meegenomen om tot een nieuwe communicatiepositionering voor het IJsselland Ziekenhuis te komen, samen met onze partners Taken by Storm en Thiemo van Dam. Met als resultaat een nieuwe positionering, aantrekkelijke visuele stijl en een opvallende merkcampagne. De persoonlijke dienstverlening en de kernwaarden komen tot uiting in de campagne Hier gaat het om u.

Maar dat is nog niet alles. Ook intern hebben we een opdracht geformuleerd waar iedere medewerker zichzelf in kan herkennen en die oproept tot actie: halveer het gedoe en verdubbel de aandacht voor de mens. Op basis van interviews, patient journeys en de input van betrokken medewerkers is deze interne opdracht vertaald naar negen beloftes van het ziekenhuis, waarmee zij de dienstverlening continu aan kunnen scherpen. Op die manier biedt het IJsselland Ziekenhuis een nog betere ervaring voor patiënten, bezoekers en collega’s.

Hieronder vind je voorbeelden van de merkcampagne.

abri ijsselland ziekenhuisvier posters ijsselland ziekenhuis


loading..