Herpositionering TSC Crown Management

Positionering TSC - Roos & van de Werk

Jaarlijks verwelkomen de medewerkers van TSC Crowd Management meer dan 6 miljoen bezoekers tijdens, popfestivals, sportwedstrijden, televisieopnamen, congressen en andere evenementen en bijeenkomsten. Zij denken anders, kijken anders. Kiezen een ander vertrekpunt. Bedenken andere oplossingen voor crowd management -vraagstukken.

Alles op tafel

In het voorjaar van 2017 werd Roos & van de Werk gevraagd om TSC Crowd Management te herpositioneren. Alles lag op tafel: strategie, kernwaarden, merkwaarden, pay-off. Overal mochten we aan zitten zolang het het verhaal werd van de mensen bij de entree, frontstage, backstage. Van de docenten van de TSC Academy. De crowd managementconsultants. Van de analisten. En van de oprichters.

Boots on the Ground

Onze aanpak werd er een zoals ze dat bij TSC zo mooi zeggen: ‘boots on the ground’. We organiseerde drie werkplaatsen met de directie van TSC waarin we achtereenvolgend hun purpose, kern- en merkwaarden, stip op de horizon, positionering en strategie in kaart hebben gebracht. Daarna zijn we aan de slag gegaan met de opbrengst, hebben we een nieuwe pay-off bedacht en ‘hun verhaal’ geschreven in de vorm van een corporate story. Een intensief traject met een mooi resultaat.

We Love Crowds

Wie een event bezoekt wil een unieke ervaring hebben.
Fantastische momenten beleven en zich veilig voelen.
En om dat te kunnen leveren moet je ervan houden om het te kunnen voelen.
Die laatste seconde kennen voordat het losbarst.
En elke keer weer kippenvel krijgen.

TSC Crowd Management
WE LOVE CROWDS


loading..