DOM SECURITY

Dom-Security-LogoDOM security.

“SECURITY WITHOUT COMPROMISE.“

Je staat er niet altijd bij stil, maar dagelijks open je deuren, of je sluit ze af. Dat geeft je een behaaglijk en veilig gevoel. Aan veel sleutelbossen hangt doorgaans één of meerdere DOM sleutels. En dat is niet voor niets: DOM staat al heel lang voor vakmanschap en superieure kwaliteit.

In 1936 werd DOM opgericht in het Duitse Keulen. Het was toen een productiebedrijf voor industriële metaalproducten. Dom groeide uit tot een toonaangevende fabrikant op het gebied van innovatieve sluittechniek en elektronische toegangssystemen: van een betrouwbare mechanische cilinders tot zeer innovatieve elektronische toegangscontrolesystemen inclusief de juiste software.

DOM cilindersloten kom je tegen in alle sectoren. Van de private woningen, tot grote kantoorgebouwen. Samen met de professionele ijzerwarengroothandel, beveiligingsbedrijven, de industriële sector en architecten brengt DOM het gevoel van veiligheid en gecontroleerde toegang.

Europese groei

In 2005 werd DOM Sicherheitstechnik onderdeel van het Franse Sécuridev (vandaag genaamd: DOM-Security). Deze groep heeft haar hoofdkantoor in Parijs. Met een jaaromzet van ongeveer 150 miljoen euro, 1.500 medewerkers en 20 bedrijven is Securidev in heel Europa vertegenwoordigd met een zeer breed portfolio aan merken en producten.

Het merk DOM werd daarmee onderdeel van een groep Europese fabrikanten en merken die veiligheidsproducten in of rond de deur ontwikkelen en produceren.

Binnen deze groep was het DOM grootste en sterkste merk. Het merk is zelfs zo sterk dat besloten is de Sécuridev groep om te dopen tot DOM security en het productporfolio van de fabrikanten binnen DOM security zo veel mogelijk onder DOM-vlag op de markt te zetten.

DOM Security: Merk & Positionering

Dom heeft alle papieren in huis om in heel Europa het leidende premium-merk op het gebied van veiligheidsoplossingen te worden. Een compleet portfolio van zeer innovatieve producten, de kwaliteit van de producten, de niet aflatende drive tot perfectionisme, de passie om steeds slimmere en betere oplossingen te bedenken zitten diep verankerd in het DNA van de organisatie en in de kernwaarden van het merk DOM.

Het team van Roos en van de Werk is er bijzonder trots op dat wij dit premium-merk mogen ondersteunen bij het ontwikkelen van de positionering en merkstrategie. Alle branding en marketingactiviteiten worden uitgevoerd in samenwerking met collega-bureau IN10.


loading..