Daphne Pas

Daphne Pas

Daphne Pas is een merkenbouwer.  Ze weet wat er voor nodig is om merken te ontwikkelen en vervolgens sterk te maken en ze runt dat soort projecten van A tot Z.

Na het ‘on brand’ krijgen van een merk zorgt Daphne er voor dat een merk ‘on brand’ blijft en wordt doorontwikkeld. Met initiatieven, programma’s, verhalen, campagnes, content en middelen die authentiek en onderscheidend zijn. Dat vindt ze ook meteen zo leuk dat je haar voor dat soort klussen wakker kan maken.

Daphne is een op en top teamplayer. In het verleden werkte ze in verschillende (leidinggevende) functies, zoals Manager Marketing & Communicatie van het Albeda College. Bij BIKKER communicatiegroep was ze verantwoordelijk voor BIKKER creatie & vormgeving en werkte ze voor klanten als de Nederlandse Staatsloterij, Aafje, Prorail en TNO. Daarnaast werkte ze als zelfstandig ondernemer ook een aantal jaar op Curacao en was daar ‘de stem’ van Albert Heijn.

Bij Roos & Van de Werk werkt Daphne -voor een deel van haar tijd- op klanten als VanWonenRotterdam Maritime Capital of Europe, Gemeente Rotterdam: Logistiek 010 en CityLab010. Daarnaast heeft ze als zelfstandig merken- en communicatieadviseur ‘Branding your business’ ontwikkeld voor startende ondernemers.


loading..