Erasmus Trustfonds: Challenge Accepted

1 groot gevoel, 1.000-en betrokken alumni en miljoenen gedoneerde euro’s.

Dat is het doel van de Challenge Accepted campagne die we samen met Friends For Brands en Koala Koncepts in opdracht van de Erasmus Universiteit Rotterdam en de Erasmus Trustfonds hebben ontwikkeld.

Campagne: Challenge Accepted

Als anderen zeggen dat het niet kan, doen we het in Rotterdam. Dat is de gedachte achter Challenge Accepted. Het verwoordt de mentaliteit die de mensen op de Erasmus delen. Met Challenge Accepted gaat de Erasmus Universiteit de maatschappelijke uitdagingen van de 21e eeuw aan op het gebied van samenleven in stedelijke gebieden, duurzame, eerlijke welvaart en slimmere gezondheidszorg. Alle alumni zijn nodig om deze challenges aan te gaan. Iedereen met een hart voor de universiteit wordt opgeroepen bij te dragen: met donaties, kennis, ervaring en hun netwerk.

Challenge-Accepted-Roos-vandeWerk

De uitdaging aangaan

Vele alumni, wetenschappers en studenten hebben meegewerkt aan de campagne. Ieder heeft haar of zijn eigen reden en manier om bij te dragen. Waarom zij de uitdaging aangaan laten ze weten in een video-testimonial. Dit tekent de betrokkenheid en de binding met de universiteit en het heeft een campagne opgeleverd die met het hart is gemaakt.

Concept, ontwerp, campagne en regie

De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met het Trustfonds en de afdeling marketing & communicatie van de Erasmus Universiteit. Met speciale dank aan Sonja Nollen-Smits; projectmanager & adviseur alumni relations.

Thema Challenge Accepted: Roos & van de Werk
Concept/tekst/design/campagne: Roos & van de Werk + Friends For Brands
Film/beeld: Koala Koncepts

Bekijk hier de Challenge Accepted campagne.
Maak een financiële contributie.
En sluit je aan via EUR Connect.

MAKE IT HAPPEN.

De Erasmus Universiteit Rotterdam samen met Havenbedrijf Rotterdam de Gemeente Rotterdam en Rotterdam Partners grondlegger van de merkalliantie: Rotterdam. Make it Happen. Make it Happen weerspiegelt waar stad, haven en Rotterdammers voor staan: op een no-nonsense manier pionieren en grenzen verleggen. Uniek in de wereld; typisch Rotterdams.

Het team van Roos en van de Werk is er trots op dat we de Erasmus Universiteit en het Trustfonds mogen ondersteunen bij haar (internationale) positionering, branding, communicatie en marketingstrategie.


loading..