CAK Jaarbericht 2016

CAK-Jaarbericht-2016-Roos-van-de-Werk

CAK Jaarbericht 2016.

Voor de publieke dienstverlener Het CAK, maakten we voor de derde keer op een rij samen met designbureau Friends for Brands het online jaarbericht 2016. De verhalen met facts & figures vertellen over de ambitie van Het CAK om samen met de ketenpartners de complexe administratieve wereld van de zorg behapbaar te maken voor haar klanten.

“Menselijke eenvoud.”

Het CAK is de klantgerichte publieke dienstverlener die staat voor de zorgvuldige uitvoering van regelingen van de overheid en proactieve communicatie met burgers. Het thema van het jaarbericht is: Menselijke eenvoud. Dit staat symbool de ambitie van Het CAK om de complexe administratieve wereld van de zorg behapbaar te maken voor haar klanten.

Het online jaarverslag bevat Interviews met o.a. Eric van den Brink (bestuursvoorzitter), Eva Heijblom (directeur Klantcontact) of Tamara Madern (lector schuldpreventie en vroegsignalering Hogeschool Utrecht) en een artikel over de soepele overheveling van 5 burgerregelingen (ministerie van VWS). Facts & figures zijn overzichtelijk verwerkt in de verschillende artikelen.

Het resultaat mag er zijn: een online digitaal jaarbericht dat past bij de merkbelofte en positionering van het CAK “Goed Geregeld. Altijd Duidelijk.” 

Nieuwsgierig? Bekijk hier het jaarbericht 2016 van het CAK.

CAK-Jaarbericht-2016

Concept/Tekstcreatie/Design: Roos & van de Werk + Friends For Brands
Fotografie: Casper Rila /IStock


loading..