CAK Jaarbericht 2014: Aangenaam Kennis te Maken

naoufal-chhayra-jaarbericht-cak

CAK Jaarbericht 2014.

“Aangenaam Kennis te Maken.”

Het CAK is de klantgerichte publieke dienstverlener die staat voor de zorgvuldige uitvoering van regelingen van de overheid en proactieve communicatie met burgers. Het thema van het jaarbericht is: Aangenaam kennis te maken. Aangenaam staat symbool voor de manier waarop het CAK de dienstverlening inricht en met klanten en stakeholders om wil gaan. Kennis is wat het CAK in ruimte mate bezit en maken gaat over wat het CAK in 2014 gedaan heeft.

Online jaarbericht 2014

Het online jaarverslag bevat veel informatie dat gestructureerd aan de hand van het thema gestructureerd is. Interviews met bijvoorbeeld Eric van den Brink (bestuursvoorzitter), Ernst van Koesveld (ministerie van VWS) of Illya Soffer (directeur Ieder(in)) zijn onder aangenaam geplaatst. Facts & figures zoals kerncijfers staan bij kennis. De projecten en taken vallen onder maken.

Het resultaat mag er volgens ons zijn: een online digitaal jaarbericht dat past bij de merkbelofte en positionering van het CAK “Goed Geregeld. Altijd Duidelijk.” Nieuwsgierig? Bekijk hier om het jaarbericht 2014 van het CAK.

CAK jaarbericht: Aangenaam kennis te maken

Roos & van de Werk verzorgde de tekstcreatie, het projectmanagement, de productie en conceptontwikkeling van het CAK Jaarbericht 2014.  Hierin werkten we samen met een team van creatief bureau &Associates, videoproductiebedrijf Eyehear, fotograaf Jeroen Bouman en illustrator Stang Gubbels.

Bekijk ook ons werk voor het jaarbericht 2015?


loading..