Bryan van Putten

bryanvanputten

Bryan van Putten

Bryan van Putten is een ervaren marketeer met een passie voor content marketing. Hij komt ons team versterken op het gebied van content strategie. Met een praktische skillset uiteenlopend van het bouwen van online presence en het uitvoeren van social media / adwords campagnes tot het schrijven voor SEO en het produceren van audiovisuele projecten is hij een waardevolle toevoeging aan ons team.

De afgelopen jaren was Bryan marketingmanager binnen de tv-productie branche. In deze hoedanigheid was hij eindverantwoordelijk voor alle content op de websites en social mediakanalen van RTL en SBS programma’s alsmede de wekelijkse nieuwsbrieven en de bouw van het bedrijfsintranet ten behoeve van de interne communicatie.

“Content marketing draait niet om ROI, maar om ROR; Return on Relationship.”

Bryan is naast zijn werk als marketeer ook docent E-Commerce, webdesign en ondernemerschap aan Hogeschool TIO. Daarnaast heeft hij journalistieke ervaring opgedaan als schrijver en fotograaf voor onder andere Rotterdam Festivals, 3voor12, ArenaPolitico en Zinesters. Verder heeft hij ook binnen het toerisme, hospitality en creatieve branches gewerkt als online communicatieprofessional.

Bryan is erg maatschappelijk betrokken en heeft als vrijwilliger communicatie en als tekstvertaler lang samengewerkt met stichting Eenheid is Kracht, is een van de bedenkers van de internationale Give it Up 4 Ramadan campagne (gefaciliteerd door de Ministerie van Veiligheid en Justitie) en is momenteel online expert en trainer voor de Nederlandse tak van de No Hate Speech Movement.


loading..